წესები და პირობები
ოპატრეიდის მიერ გაცემული კომერციული გარანტიის პირობები:
Opashop.com.ge-ს მიერ შემოთავაზებულ ნებისმიერ ნივთს (რომელსაც აქვს მექანიზმი) გააჩნია გარანტია და გულისხმობს უფასო მომსახურებას სრული საგარანტიო ვადის (როგორც წესი, 1 წელი ან მეტი) პერიოდში საგარანტიო პირობების დაცვით.
პროდუქტის აღწერაში მითითებული საგარანტიო ვადები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) გულისხმობს კომერციულ გარანტიას. ნივთებზე, რომელზეც მითითებულია კონკრეტული გარანტიის ვადა, საგარანტიო პირობები მოქმედებს აღნიშნულ პერიოდზე.
კომერციული გარანტია :
კომერციული გარანტია გულისხმობს, მოვაჭრის ან მწარმოებლის (გარანტიის გამცემის) მიერ, კანონისმიერი გარანტიის (ხელშეკრულებასთან შესაბამისობის უზრუნველყოფის ვალდებულების) გარდა, მომხამრებლის სასარგებლოდ დამატებით და უსასყიდლოდ ნაკისრი გადახდილი ფასის ანაზღაურების საქონლის შეცვლის, შეკეთების ან მომსახურების სხვა ვალდებულებებს.
კომერციული გარანტია არ ზღუდავს მომხმარებლის კანონისმიერ უფლებებს
კომერციული გარანტიის პირობები (ხანგრძლივობა, მოქმედების ტერიტორია, მოთხოვნის ხანდაზმულობის ვადა, მოვაჭრის სახელი და მისამართი) თითოეულ საქონელზე არის ინდივიდუალური და მომხამრებელს ინფორმაცია მიეწოდება ინდივიდუალურად.
1) საგარანტიო ვადის ათვლა იწყება მიღება-ჩაბარების გაფორმების დღიდან
2) საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა დაგვიკავშირდეთ აიმარტის ცხელ ხაზზე: 574-099-899 597-999-838,
3) სერვისში ნივთის მოხვედრიდან, მაღაზიის მხრიდან პრობლემის მოგვარების საშუალო ვადაა 14 კალენდარული დღე, მაგრამ თუ პროდუქტის შესაკეთებლად საჭიროა დაზიანებული ნაწილის გამოწერა, შესაძლოა შეკეთების ვადა გაიზარდოს 40 კალენდარულ დღემდე, ხოლო თუ პროდუქტის წუნის აღმოფხვრას სჭირდება 40-კალენდარულ დღეზე მეტი, ნივთი ექვემდებარება შეცვლას. შეცვლის დროს მაღაზია ხელმძღვანელობს ამ მდგომარეობის დადგომის თარიღისთვის შესაცვლელი პროდუქტის საბაზრო ღირებულებით, თანხის ანაზღაურება ხდება უნაღდოდ მომხამრებლის ანგარიშზე თანხის ჩარიცხვით
4) დამატებითი კომფორტის შექმნის მიზნით, რიგ შემთხვევებში როდესაც ნივთის წუნი შეიძლება დადასტურდეს დისტანციურად და ნათელია, რომ ნივთის დაზიანების გამოსწორება შეუძლებელია, ან დასჭირდება 40 კალენდარულ დღეზე მეტი, ნივთს გიცვლით მისამართზევე სერვის ცენტრში მოსვლის გარეშე. ამ პუნქტის პირობების გამოყენებისათვის ჩვენმა კადრმა შესაძლოა მოგთხოვოთ პროდუქტის წუნის დასურათება ან პრობლემის ვიდეოს სახით ასახვა
ნივთი არ ექვემდებარება საგარანტიო მომსახურებას, თუ:
საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება თუ:
•გასულია საგარანტიო ვადა.
•დაზიანებულია ან დაკარგულია ნივთის ქარხნული ყუთი/შეფუთვა.
•მომხმარებელი ვერ წარმოადგენს საგარანტიო ტალონს (დაკარგვის ან ნებისმიერ სხვა შემთხვევაში).
•მომხმარებელი ვერ წარმოადგენს მწარმოებლის მიერ გაცემულ საგარანტიო ტალონს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
•საგარანტიო ტალონში ან მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერიული ნომერი / იმეი კოდი.
•მოწყობილობას აღენიშნება ვიზუალური ან მექანიკური დეფექტი, რომელიც გამოწვეულია მომხმარებლის ზემოქმედებით.
•დაზიანებულია და/ან ამძვრალია პლომბი/ლუქი.
•ნივთი შეკეთების მიზნით მომხმარებლის მიერ თვითნებურად არის დაშლილი და აწყობილი.
•დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილების მიერ.
•დაზიანება გამოწვეულია მექანიზმში უცხო სხეულების ან სითხის შეღწევის გამო.
•დაზიანება გამოწვეულია ელექტრო ქსელის გაუმართაობით (ძაბვის ცვალებადობით), დანესტიანებით, კოროზიით, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურით, ექსპლუატაციისა და შენახვის წესების დარღვევით.
საგარანტიო შემთხვევის წარმოშობისას, მომხმარებელი ვალდებულია თავისი ხარჯებით მიიტანოს ჩვემს მისამართზე. შეკეთებული ან შეცვლილი ნივთის უკან გაგზავნის ხარჯებს თავის მხრივ, ანაზღაურებს ჩვენი კომპანია.
თუ საქმე ეხება გარეგნულად შესამჩნევ დანაკარგებსა და დაზიანებებს, სასურველია დამკვეთმა აღნიშნული პრეტენზია წარადგინოს შეკვეთის ჩაბარების დღესვე, ხოლო გარეგნულად შეუმჩნეველი დანაკარგებისა და დაზიანებების შემთხვევაში – ჩაბარებიდან არა უგვიანეს ერთი კალენდარული დღისა.
პროდუქტის უკან დაბრუნება და შეცვლა: (კომპანიის დასახელება: შპს ოპატრეიდი 406306714)
მომხმარებლების უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით გათვალისწინებული კანონისმიერი გარანტიის პირობები:
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს კანონისმიერი გარანტიით გათვალისწინებული უფლებებით, საქონლის მისთვის გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში
- საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელი ვალდებულია დაუკავშირდეს კომპანიის წარმომადგენელს
- საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა აუცილებლად უნდა წარმოადგინოს შეძენის თარიღი, სახელი და გვარი, ტელეფონის ნომერი, პირადი ნომერი.
- კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს გადასცეს ხელშეკრულების გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონელი
- თუ საქონელი ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პურობების შეუსაბამო აღმოჩნდა (ნაკლის მქონე), მომხმარებელს უფლება აქვს კომპანიას მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან
- საქონლის შეკეთება და შეცვლა, მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებეია. მომხამრებელს უფლება აქვს მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ და შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს
- საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე რომ მომხამრებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნობრიობის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც ეს საქონელი შეიძინა
- საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს კომპანიის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომელიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად
- მომხამრებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება, ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა: ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია; ბ) მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა, ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა.
- მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა
- თუ მომხამრებელმა საქონლის ნაკლი მისი მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, მტკიცების ტვირთი რომ საქონელს ნაკლი არ ჰქონია ეკისრება მოვაჭრეს, ხოლო 6 თვის გასვლის შემდეგ იმის მტკიცების ტვირთი რომ ნაკლი არსებობდა საქონელში მიწოდებისას ეკისრება მომსამხრებელს.
პროდუქტის უკან დაბრუნების წესი:
- მომხმარებელს უფლება აქვს ნივთის ჩაბარებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში დააფიქსიროს მოთხოვნა შეძენილი ნივთის უკან დაბრუნების თაობაზე.
- ვადა აითვლება მომხმარებლისთვის ნივთის მფოლობელობაში გადაცემის მომენტიდან, ამ ვადის გასვლასთან ერთად მომხმარებელი კარგავს ნივთის უკან დაბრუნების უფლებას.
- კომპანია ვალდებულია მომხამრებლის მიერ საქონლის უკან დაბრუნების შესახებ შეტყობინების მიღებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში, მომხმარებელს უკან დაუბრუნოს მის მიერ გადახდილი თანხა, დაბრუნებული ნივთის საფასური მომხამრებლებს დაუბრუნდება ანაზღაურების იმ მეთოდით, რომელიც მომხამრებელმა დააფიქსირა.
- მომხამრებელი ვალდებულია კომპანაის დაუბრუნოს საქონელი, ნივთის უკან დაბრუნებაზე შეტყობინების გაგზავნის შემდეგ დაუყოვნებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს 7 კალენდარული დღისსა. ამ ვადის გასვლის შემდეგ, მომხამრებელი კარგავს საქონლის უკან დაბრუნების უფლებას
- მომხმარებელი ვალდებულია გასწიოს საქონლის უკან დაბრუნების ხარჯი
- იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი გადაწყვეტს ნივთის უან დაბრუნებას, უნდა შეატყობინოს კომპანიას შემდეგი გზებით: სოციალური მედიის არხით: https://www.facebook.com/opashop.ge, ცხელ ხაზზე დარეკვით: 574-099-899 597-999-838, ან ელექტრონულ ფოსტაზე მოწერით: opatrade.info@gmail.com
- არ ბრუნდება კანონით გათვალისწინებული გამონაკლისები: ჰიგიენური ნივთები, რომელსაც ჰერმეტულობა დაერღვა მომხმარებლისთვის მიწოდების შემდეგ
- არ ბრუნდება 30 ლარამდე პროდუქცია
- არ ბრუნდება გამოყენებული პროდუქცია, თუ კომპანიას არ აქვს იმის შესაძლობლობა, რომ საკუთარი სახსრებითა ნივთი მოიყვანოს ხელახლა გასაყიდ კონდიციაში
- კანონის შესაბამისად, თუ ნივთის ან მის თანმხბლებ ნაწილებს აღენიშნება რაიმე სახის ცვლილება (არ იგულისხმება სტანდარტულ პირობებში ყუთის გახსნა, რათა დათვალიერდეს პროდუქტი) კომპანია იტოვებს უფლებას ეჭვქვეშ დააყენოს მისი ნამდვილობა და შესაბამისად უკან დაგიბრუნოთ თქვენს მიერ გადახდილი თანხის ნაწილი, ნივთის მდგომარეობის შესაბამისად.